Aktualności Co nowego na proserwer.pl
2020-10-14
Od dzisiaj można u nas płacić również kartą (transakcje są w tym zakresie zabezpieczone technologią 3D-Secure). Tym samym klienci mają do wyboru następujące sposoby płatności:
- Przelew online
- BLIK
- Karta debetowa lub kredytowa
- Przelew tradycyjny
- PayPal
- PaySafeCard
- SMS
Pozostałe zmiany:
- Płatności online, BLIK oraz kartą będą od teraz realizowane przez PayNow (mBank).
- Skróciliśmy proces opłacania zamówień w panelu klienta poprzez wprowadzenie nowego ekranu płatności.
2020-06-25
Rozszerzyliśmy naszą ofertę hostingu o dwa nowe pakiety! Przygotowane zostały z myślą o tych, którzy potrzebują większej mocy obliczeniowej dla swojej strony lub więcej miejsca na np. przechowywane pliki czy maile. Uaktualniona oferta dostępna jest już w zakładce hosting www.
- Hosting TURBO o pojemności 100 GB i podwojonej mocy procesora
- Hosting BIG o pojemności 250 GB i podwojonej mocy procesora
Oba pakiety mają przydzielone dwa razy więcej mocy obliczeniowej w stosunku do niższych pakietów. Dzięki temu skrypty strony wykonywane są szybciej i możliwe jest obsłużenie dwa razy większego ruchu odwiedzających w jednym momencie.
Przypominamy, że pakiet hostingu można w dowolnym momencie zmienić korzystając z zakładki moje usługi (w panelu klienta) i przycisku "zmień pakiet / przejdź na nową ofertę". W takim przypadku dopłaca się jedynie różnicę pomiędzy pakietami a wszelkie ustawienia i dane są zachowywane - operacja jest bezpieczna i realizowane automatycznie.
2020-05-15
Nikt z nas nie lubi spamu prawda? Postanowiliśmy przyjrzeć się temu tematowi i sprawdzić co możemy dodatkowo zrobić aby tego spamu było jeszcze mniej na Waszych kontach pocztowych. Po kilku tygodniach prac i testów obecnie wszyscy klienci są już dodatkowo chronieni naszym nowym "AntySpamem". W rezultacie ilość nierozpoznanego spamu została znacząco ograniczona.
Przypominamy, że niechciane wiadomości mają nadawany w temacie dopisek ***SPAM*** a dzięki funkcji "Spam Box" są automatycznie przenoszone do oddzielnego folderu o nazwie "Spam". Funkcja ta została domyślnie włączona na każdym hostingu a tutaj opisujemy jak ona działa oraz jak nią możesz zarządzać.
Więcej informacji technicznych odnośnie wprowadzonych zmian można przeczytać w tym komunikacie.
2020-03-26
Zgodnie z zapowiedziami zwiększyliśmy ilość dostępnych kopii zapasowych hostingu www do 7 dni wstecz. Zmiana dotyczy wszystkich klientów i jest bezpłatna. Ponieważ w dniu dzisiejszym po raz pierwszy zostały wykonane kopie w "nowym trybie" więc pełna ciągłość zostanie osiągnięta w ciągu tygodnia.
Przypominamy, że przywrócenie strony z takiej kopii jest realizowane automatycznie i można je zamówić o dowolnej porze poprzez swój panel klienta - szczegółowa instrukcja tutaj.
To kolejny krok w ramach ciągłego zwiększania bezpieczeństwa Państwa danych oraz komfortu korzystania z naszych usług.
2020-03-19
Informujemy, że na hostingu WWW zostało wdrożone Imunify360, które dodatkowo chroni i zabezpiecza Wasze strony internetowe przed wirusami oraz hackerami. Ochrona została wprowadzona dla wszystkich klientów. Bezpłatnie!
Składają się na nią między innymi:
- nowoczesna ochrona antywirusowa i antymalware działająca w czasie rzeczywistym
- ulepszony system wykrywania i zapobiegania włamaniom przez hackerów (WAF)
- rewolucyjna proaktywna ochrona stron internetowych przed złośliwym działaniem
Warto wspomnieć kilka słów o proaktywnej ochronie. To rewolucyjne rozwiązanie dostarczane nam w ramach licencjonowanego oprogramowania Imunify360. Zapewnia analizę działania skryptów oraz przesyłanych do strony danych w czasie rzeczywistym. Wykrywa zachowania, które mogłyby być potencjalnie niebezpieczne dla strony lub odwiedzających (czyli również nieznane jeszcze wirusy i dziury). W takim przypadku system nie dopuszcza do wykonania się skryptu i blokuje go zanim "narobiłby szkód".
To bardzo dobra informacja między innymi dla użytkowników popularnego WordPress'a, który znany jest z podatności na dziury we wtyczkach czy ataki brute force na ekran logowania. Imunify360 zdecydowanie podwyższa bezpieczeństwo w tym zakresie.
Więcej informacji na temat stosowanych przez nas zabezpieczeń, którymi chronimy Wasze strony znajdziecie w tym poradniku.
Przed wprowadzeniem nowej ochrony wykonaliśmy wiele testów. Jeżeli jednak zauważysz jakikolwiek problem (np. błąd 403 Forbidden lub komunikat ze strony Imunify) to zgłoś go nam poprzez system zgłoszeń w panelu klienta a sprawdzimy i doradzimy odpowiednie rozwiązanie.