Centrum pomocy

    Jak przenosić wiadomości ***SPAM*** w sposób automatyczny do folderu ze spamem?

    Jeżeli na Twoje konto e-mail przyjdzie wiadomość, którą nasz system antyspamowy zakwalifikuje się jako spam to zostanie ona dodatkowo oznaczona w temacie tekstem "***SPAM***". Takie wiadomości z dużym prawdopodobieństwem możesz zignorować, szczególnie jeżeli są to tematy w stylu:

    "Twoje konto zostało zhackowane"
    "Super oferta"
    "Super zniżka"
    "Faktura do opłacenia" (z nieznanego adresu)

    Warto uważać na otwieranie załączników i linków w takich mailach gdyż mogą one prowadzić na zawirusowane strony!

    Na naszym hostingu dostępna jest funkcja automatycznego przenoszenia takich wiadomości do oddzielnego folderu "Spam" aby nie zaśmiecały one pozostałych maili.

    Aby sprawdzić czy masz taką opcję włączoną wejdź do cPanelu ("moje usługi -> zarządzaj -> cPanel") a następnie w sekcji "E-mail" kliknij przycisk "Filtry antyspamowe" tak jak na poniższym ekranie:




    Następnie upewnij się, że opcja "Przenoś nowy spam do oddzielnego folderu (Spam Box)" jest zaznaczona na niebiesko:



    Dzięki temu każda wiadomość, oznaczona przez nas jako ***SPAM*** będzie trafiać do takiego foldera: