Centrum pomocy

    Jak ustawić adres śledzenia przesyłki w e-sklepie?

    W przypadku gdy w ramach sklepu internetowego oferujesz wysyłkę kurierem, nasz e-sklep automatycznie doda link śledzenia przesyłki do wiadomości wysyłanej do klienta.

    Aby było to możliwe, należy w polu "Adres śledzenia przesyłki" wkleić gotowy wzór, odpowiedni dla firmy kurierskiej, z której będziesz korzystać (lista poniżej).



    Uwaga!

    Wybierz i wklej dokładnie taki adres jak podajemy poniżej. Nic w nim nie zmieniaj ani też nie dopisuj.


    Lista adresów śledzenia w zależności od firmy kurierskiej:


    DHL:
    https://sprawdz.dhl.com.pl/szukaj.aspx?m=0&sn={tracking_number}

    DPD:
    https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?p1={tracking_number}

    Inpost:
    https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number={tracking_number}

    Poczta Polska:
    https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer={tracking_number}

    UPS:
    https://wwwapps.ups.com/WebTracking?loc=pl_PL&tracknum={tracking_number}

    GLS:
    https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek?match={tracking_number}

    Fedex:
    https://poland.fedex.com/domestic-shipping/pub/tracktrace.do?action=track&packageId={tracking_number}

    Pole "adres śledzenia przesyłki" jest dostępne tylko w ustawieniach kuriera krajowego i zagranicznego. W przypadku dostawy "Paczkomatem", odpowiedni adres jest już fabrycznie przez nas ustawiony i automatycznie dodawany do maila.