Centrum pomocy

    Zamówiłem domenę globalną. Dlaczego muszę ją weryfikować?

    Wynika to z zasad jakie narzuca rejestrator domen globalnych typu .com czy .net. Państwa domena musi zostać zweryfikowana zgodnie z zasadami ICANN - poprzez kliknięcie linku w mailu aktywacyjnym, który przyjdzie bezpośrednio od rejestru (może być w języku angielskim). W innym przypadku przestanie ona po kilku dniach działać do czasu wykonania przez Państwa procesu weryfikacji. Więcej informacji na temat zasad weryfikacji domen globalnych zamieszczamy poniżej.

    Nowe zasady potwierdzania operacji w rejestrze domen globalnych:


    Od 2014 roku weszły w życie zmiany związane z nową polityką ICANN w stosunku do weryfikacji danych zawartych w wyszukiwarkach WhoIS.

    Zgodnie z najnowszymi zasadami, w przypadku, gdy wykonujecie Państwo jedną z operacji na domenach globalnych, czyli (com, net, org, biz, info):
    • Domena globalna została zarejestrowana pod niezweryfikowanym identyfikatorem (Państwa pierwsza rejestracja domeny globalnej w naszym systemie).
    • Domena globalna została przetransferowana.
    • Dane kontaktowe Abonenta domeny globalnej zostały zmodyfikowane

    W takim przypadku do Abonenta przesłana zostanie wiadomość e-mail z adresu do_not_reply@myorderbox.com, directi@consultingservice.pl lub postman@livemailservice.com (sprawdź również folder ze spamem) z prośbą o weryfikację danych, na które dana domena została zarejestrowana. Weryfikacja zostaje pomyślnie zakończona w momencie naciśnięcia przez Abonenta linku zawartego w treści wiadomości.

    W przypadku braku potwierdzenia ze strony Abonenta w przeciągu 15 dni od momentu, który wywołał rozpoczęcie procesu weryfikacji, funkcjonowanie domeny zostanie wstrzymane, a zamiast standardowych informacji zawartych na stronie wyświetli się jedynie informacja o wyłączeniu domeny z powodu trwającego procesu weryfikacji danych Abonenta domeny, z prośbą o kontakt z dostawcą usług w celu jej ponownego aktywowania.