Centrum pomocy

    Panel Klienta, co i jak?

    Panel Klienta jest dostępny dla każdego zalogowanego użytkownika. Za jego pomocą można między innymi zamawiać, opłacać i zarządzać swoimi zamówionymi usługami.

    Zamawianie usługi


    Obecnie możliwe jest zamówienie hostingu www oraz domeny internetowej. Można to zrobić w:





    Opłacanie usług


    Opłacić zamówioną usługę należy w:



    Następnie klikając "zapłać" przy konkretnej usłudze. Opłacić można zawsze za pomocą przelewu, w przypadku niektórych usług dostępna jest także płatność SMSem (tutaj dowiesz się więcej o płatnościach SMS).


    Zarządzanie usługami


    Zarządzać usługami można w:





    Znajdują się tutaj wszystkie Twoje opłacone usługi. Możesz na tej stronie:
    • Przedłużyć ważność usługi
    • Zmienić nazwę hostingu www
    • Zmienić pakiet hostingu www
    • Przejść do administrowania usługą (przycisk "admin")

    Adminstracja usługą

    W przypadku domen możesz zmienić dnsy lub zamówić dodatek ochrona prywatności. Dla hostingu www masz dostęp do cPanelu, FTP, kopii zapasowej, instalatora stron, reinstalacji hostingu oraz zamawiania dodatków.


    Czegoś nie wiesz? Masz pytania?


    Jeśli tak sprawdź czy jest już udzielona na nie odpowiedź w centrum pomocy. W przypadku gdy nie znajdziesz tam odpowiedzi skontaktuj się z nami za pomocą formularza w: