Centrum pomocy

    Panel Klienta, co i jak?

    Panel Klienta jest dostępny dla każdego zalogowanego użytkownika. Za jego pomocą można między innymi zamawiać, opłacać i zarządzać swoimi zamówionymi usługami.

    Zamawianie usługi


    Po zalogowaniu do Panelu Klienta przejdź do::



    Następnie wybierz usługę, którą jesteś zainteresowany i przejdź przez formularz zamówienia.



    Opłacanie usług


    Opłacić zamówioną usługę należy w:



    Następnie klikając "zapłać" przy konkretnej usłudze. Opłacić zamówienie można za pomocą przelewu online, przelewu tradycyjnego wykonanego w banku lub na poczcie, kartą płatniczą, BLIKIEM, PaySafeCard, PayPalem. W przypadku niektórych usług dostępna jest także płatność SMSem (tutaj dowiesz się więcej o płatnościach SMS).

    Zarządzanie usługami


    Zarządzać usługami można w:





    Znajdują się tutaj wszystkie Twoje opłacone usługi. Możesz na tej stronie:
    • Przedłużyć ważność usługi (opcja "Przedłuż" z menu akcji przy usłudze)
    • Zmienić pakiet usługi, jeśli to możliwe (opcja "Zmień pakiet" z menu akcji przy usłudze)
    • Przejść do administrowania usługą (opcja "Zarządzaj" z menu akcji przy usłudze)

    Administracja usługą

    Na przykład w przypadku domen możesz zmienić dnsy lub zamówić dodatek ochrona prywatności. Dla hostingu www masz dostęp do cPanelu, FTP, kopii zapasowej, instalatora stron, reinstalacji hostingu, zamawiania dodatków oraz usług dodatkowych.


    Czegoś nie wiesz? Masz pytania?


    Jeśli tak sprawdź czy jest już udzielona na nie odpowiedź w centrum pomocy. W przypadku gdy nie znajdziesz tam odpowiedzi skontaktuj się z nami za pomocą formularza w: