Centrum pomocy

    Czy można zamówić przywrócenie mojej strony z kopii zapasowej?

    Tak, tworzymy regularne kopie zapasowe (ang. backup) całego Twojego hostingu (pliki, maile, bazy danych) i są one dostępne w:

    Panel Klienta -> Usługi -> Zarządzaj (wybierz z menu akcji przy usłudze) -> Kopia zapasowa


    Po wybraniu z kalendarza daty, która Ciebie interesuje masz do wyboru dwie akcje:
    • Przywróć z kopii ‐ to przywrócenie stanu całego hostingu (pliki, bazy danych, maile, ustawienia) do wybranego dnia i godziny.
    • Udostępnij na FTP ‐ to udostępnienie plików i baz danych z wybranej kopii na specjalnym koncie FTP z możliwością ich wyboru i pobrania. Dane na Twoim hostingu nie są w takim przypadku zmieniane ani przywracane. Dane do zalogowania się na FTP otrzymasz w mailu.

    Ile trwa realizacja?

    Zamówienia związane z kopiami zapasowymi realizowane są zwykle w ciągu około 20-30 minut. W zależności od ilości danych czas ten może się wydłużyć. Poczekaj aż zostanie ono oznaczone jako zrealizowane w zakładce "Zamówienia".

    Warto wiedzieć

    Regularne kopie zapasowe tworzone są w nocy na początku danego dnia. Potem muszą być przetworzone przez system i pojawiają się w panelu w godzinach porannych np. w piątek nowa kopia zostanie wykonana o godzinie 3 w nocy a udostępniona w panelu klienta o 6 rano. Dodatkowo w trakcie nocnego tworzenia kopii zapasowych nie jest możliwe przywracanie z backupów (aby uniknąć konfliktów danych), stąd zamówione w tym okresie wgranie kopii zostanie zrealizowane po zakończeniu przez nasz system nocnych (aktualnych) backupów.