Centrum pomocy
Co oznacza błąd "Domain has exceeded the max defers and failures per hour"?
Jeżeli po wysłaniu maila ze swojego konta pocztowego (dla przykładu z adres@nadawca.pl) otrzymujesz systemowy mail zwrotny z informacją:
Oznacza to, że nasz system mailowy uniemożliwił wysyłkę Twojego maila z adresu adres@nadawca.pl do adres@odbiorca.pl, w związku z powtarzającymi się błędami przy okazji poprzednich maili z ostatniej godziny z domeny @nadawca.pl.
Serwery pocztowe mają liczne zabezpieczenia przeciwdziałające między innymi spamowi. Jednym z nich jest wykrywanie powtarzających się błędów podczas wysyłania maili. Jeżeli zatem wysyłasz maile do odbiorców i są one odrzucane przez ich serwery to liczone jest to jako błąd wysyłki. Duży procent nieudanych wysyłek powoduje tymczasową blokadę możliwości wysyłania maili z Twojej domeny przez kolejną godzinę aby zapobiegać spamowi.
Sprawdź jakie był powody wcześniejszych odrzuceń maili. Mogą to być między innymi:
Rozwiąż źródło problemu i odczekaj godzinę a następnie spróbuj ponowić wysyłkę. Zwłaszcza w przypadku masowej wysyłki trzeba regularnie sprawdzać czy Twoja baza mailingowa zawiera same aktualne i działające adresy e-mail, które wyraziły zgodę na otrzymywanie wiadomości handlowych od Ciebie. Zachęcamy również do zapoznania się z tym poradnikiem, w którym opisujemy jak zmniejszyć prawdopodobieństwo uznania Twojego maila za spam.
A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:
adres@odbiorca.pl
(ultimately generated from adres@nadawca.pl)
Domain nadawca.pl has exceeded the max defers and failures per hour (20/20 (100%)) allowed. Message discarded.
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:
adres@odbiorca.pl
(ultimately generated from adres@nadawca.pl)
Domain nadawca.pl has exceeded the max defers and failures per hour (20/20 (100%)) allowed. Message discarded.
Oznacza to, że nasz system mailowy uniemożliwił wysyłkę Twojego maila z adresu adres@nadawca.pl do adres@odbiorca.pl, w związku z powtarzającymi się błędami przy okazji poprzednich maili z ostatniej godziny z domeny @nadawca.pl.
Dlaczego?
Serwery pocztowe mają liczne zabezpieczenia przeciwdziałające między innymi spamowi. Jednym z nich jest wykrywanie powtarzających się błędów podczas wysyłania maili. Jeżeli zatem wysyłasz maile do odbiorców i są one odrzucane przez ich serwery to liczone jest to jako błąd wysyłki. Duży procent nieudanych wysyłek powoduje tymczasową blokadę możliwości wysyłania maili z Twojej domeny przez kolejną godzinę aby zapobiegać spamowi.
Co należy zrobić?
Sprawdź jakie był powody wcześniejszych odrzuceń maili. Mogą to być między innymi:
- Nieistniejący adres e-mail odbiorcy.
- Próba wysłania niezamówionej treści reklamowej.
- Inna treść uznana przez odbiorcę jako spam.
- Niedziałający serwer pocztowy odbiorcy.
- Obecność Twojej domeny lub ip Twojego hostingu na czarnej liście.
Rozwiąż źródło problemu i odczekaj godzinę a następnie spróbuj ponowić wysyłkę. Zwłaszcza w przypadku masowej wysyłki trzeba regularnie sprawdzać czy Twoja baza mailingowa zawiera same aktualne i działające adresy e-mail, które wyraziły zgodę na otrzymywanie wiadomości handlowych od Ciebie. Zachęcamy również do zapoznania się z tym poradnikiem, w którym opisujemy jak zmniejszyć prawdopodobieństwo uznania Twojego maila za spam.