Centrum pomocy
Jak zmienić dane do faktury? Jak dodać dane odbiorcy?
Spis treści
Aby Twoje zmiany były wzięte pod uwagę, musisz je wprowadzić przed opłaceniem danego zamówienia.
Domyślnie zarządzanie fakturami jest widoczne w panelu klienta na kontach firmowych. Jeżeli posiadasz konto prywatne i chciałbyś mieć dostęp do tej funkcji, skontaktuj się z nami (poprzez menu Pomoc -> Zadaj pytanie) w celu jej aktywacji.
Jak zmienić ogólne dane do faktury?
Jeżeli używasz jednych danych do wszystkich swoich zamówień na koncie klienta to najwygodniej zmienić dane do faktury w menu Ustawienia -> "Twoje dane" klikając przycisk "dane do faktur".

Wpisujemy dane do faktury nabywcy w zakładce "Dane nabywcy". W przypadku kiedy dane odbiorcy są inne niż nabywcy - wypełniamy dodatkowo zakładkę "Dane odbiorcy". Klikamy "Zatwierdź zmianę".

Jak zmienić dane do faktury tylko na konkretnym zamówieniu?
Aby zmienić dane tylko na konkretnym zamówieniu należy w Panelu Klienta wejść w menu "Zamówienia" i kliknąć przy tym zamówieniu "Zapłać".

Następnie klikamy na "Zmień" w ramce z danymi do faktury.

Wpisujemy dane do faktury nabywcy w zakładce "Dane nabywcy". W przypadku kiedy dane odbiorcy są inne niż nabywcy - wypełniamy dodatkowo zakładkę "Dane odbiorcy". Klikamy na "Dodaj do listy". Po dodaniu wybieramy nasz nowo utworzony zestaw danych (podświetli nam się on na żółto) i klikamy "Zatwierdź zmiany".
