Centrum pomocy

    Jak zmienić dane do faktury? Jak dodać dane odbiorcy?



    Aby Twoje zmiany były wzięte pod uwagę, musisz je wprowadzić przed opłaceniem danego zamówienia.

    Domyślnie zarządzanie fakturami jest widoczne w panelu klienta na kontach firmowych. Jeżeli posiadasz konto prywatne i chciałbyś mieć dostęp do tej funkcji, skontaktuj się z nami (poprzez menu Pomoc -> Zadaj pytanie) w celu jej aktywacji.


    Jak zmienić ogólne dane do faktury?


    Jeżeli używasz jednych danych do wszystkich swoich zamówień na koncie klienta to najwygodniej zmienić dane do faktury w menu Ustawienia -> "Twoje dane" klikając przycisk "dane do faktur".



    Wpisujemy dane do faktury nabywcy w zakładce "Dane nabywcy". W przypadku kiedy dane odbiorcy są inne niż nabywcy - wypełniamy dodatkowo zakładkę "Dane odbiorcy". Klikamy "Zatwierdź zmianę".




    Jak zmienić dane do faktury tylko na konkretnym zamówieniu?


    Aby zmienić dane tylko na konkretnym zamówieniu należy w Panelu Klienta wejść w menu "Zamówienia" i kliknąć przy tym zamówieniu "Zapłać".



    Następnie klikamy na "Zmień" w ramce z danymi do faktury.



    Wpisujemy dane do faktury nabywcy w zakładce "Dane nabywcy". W przypadku kiedy dane odbiorcy są inne niż nabywcy - wypełniamy dodatkowo zakładkę "Dane odbiorcy". Klikamy na "Dodaj do listy". Po dodaniu wybieramy nasz nowo utworzony zestaw danych (podświetli nam się on na żółto) i klikamy "Zatwierdź zmiany".