Centrum pomocy
Jak zamówić i opłacić hosting WWW?
W tym poradniku dowiesz się jak zamówić usługę hostingu www poprzez naszą stronę główną.
1. Przejdź do strony wybór hostingu WWW. Zapoznaj się ze specyfikacją hostingów i następnie wybierz ten który najlepiej spełni Twoje potrzeby.

2. Gdy podejmiesz decyzję co do wyboru, naciśnij przycisk "Do koszyka". Wyświetli się wtedy komunikat potwierdzający dodanie usługi do koszyka. Teraz możesz przejść do realizacji zamówienia.
3. Teraz musisz się zalogować lub zarejestrować. Proces rejestracji jest prosty i szybki.
4. Po zalogowaniu pojawia się podsumowanie zawartości koszyka. Możesz teraz usunąć usługi lub zmienić ich okres ważności. Gdy upewnisz się, że zamówienie jest poprawne naciśnij "Dalej".

5. Następnie wpisz adres swojego hostingu www i przejdź dalej. Opcjonalnie możesz pominąć ten krok, wtedy zostanie wygenerowany losowy ciąg znaków, który będzie nazwą.
6. Gdy zamówienie przejdzie etap weryfikacji możesz nacisnąć "Zamawiam" co spowoduje stworzenie zamówienia, które należy opłacić.

1. Gdy cały proces przebiegł poprawnie zostaniesz przeniesiony do zakładki "Zamówienia" w panelu klienta. Wtedy kliknij przycisk "zapłać".
2. Jeśli nie masz wypełnionych obowiązkowych danych osobowych dla płatności przelewem zostaniesz teraz o to poproszony. Przejdź do edycji danych klikając "edytuj", uzupełnij wszystkie pola zaznaczone czerwoną gwiazdką. Gdy zapiszesz zmiany naciśnij przycisk na samym dole "powrót do opłaty zamówienia", a następnie "dalej".
3. Wybierz spośród dostępnych metod płatności a następnie opłać zamówienie.
4. Gdy otrzymamy Twoją wpłatę zamówienie zostanie automatycznie zrealizowane. Otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem i szczegółami dotyczącymi aktywowanej usługi. Od teraz w zakładce "Usługi" w panelu klienta będziesz mieć możliwość zarządzania swoim hostingiem www.
Zamówienie hostingu WWW
1. Przejdź do strony wybór hostingu WWW. Zapoznaj się ze specyfikacją hostingów i następnie wybierz ten który najlepiej spełni Twoje potrzeby.

2. Gdy podejmiesz decyzję co do wyboru, naciśnij przycisk "Do koszyka". Wyświetli się wtedy komunikat potwierdzający dodanie usługi do koszyka. Teraz możesz przejść do realizacji zamówienia.
Koszyk
Stan swojego zamówienia oraz jego całkowity koszt możesz na bieżąco sprawdzić w koszyku na górze po prawej stronie.3. Teraz musisz się zalogować lub zarejestrować. Proces rejestracji jest prosty i szybki.
4. Po zalogowaniu pojawia się podsumowanie zawartości koszyka. Możesz teraz usunąć usługi lub zmienić ich okres ważności. Gdy upewnisz się, że zamówienie jest poprawne naciśnij "Dalej".

5. Następnie wpisz adres swojego hostingu www i przejdź dalej. Opcjonalnie możesz pominąć ten krok, wtedy zostanie wygenerowany losowy ciąg znaków, który będzie nazwą.
6. Gdy zamówienie przejdzie etap weryfikacji możesz nacisnąć "Zamawiam" co spowoduje stworzenie zamówienia, które należy opłacić.

Opłacenie zamówienia
1. Gdy cały proces przebiegł poprawnie zostaniesz przeniesiony do zakładki "Zamówienia" w panelu klienta. Wtedy kliknij przycisk "zapłać".
2. Jeśli nie masz wypełnionych obowiązkowych danych osobowych dla płatności przelewem zostaniesz teraz o to poproszony. Przejdź do edycji danych klikając "edytuj", uzupełnij wszystkie pola zaznaczone czerwoną gwiazdką. Gdy zapiszesz zmiany naciśnij przycisk na samym dole "powrót do opłaty zamówienia", a następnie "dalej".
3. Wybierz spośród dostępnych metod płatności a następnie opłać zamówienie.
4. Gdy otrzymamy Twoją wpłatę zamówienie zostanie automatycznie zrealizowane. Otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem i szczegółami dotyczącymi aktywowanej usługi. Od teraz w zakładce "Usługi" w panelu klienta będziesz mieć możliwość zarządzania swoim hostingiem www.