Centrum pomocy
Dlaczego pojawia się ekran do potwierdzenia, że nie jestem robotem?
W trosce o bezpieczeństwo wszystkie strony naszych klientów są chronione przez wielowarstwowy system zabezpieczeń, który używa między innymi światowej klasy licencjonowanego oprogramowania Imunify360.
Gdy nasz system wykryje nietypowe zachowanie na stronie np.
... to podczas próby wejścia na stronę z komputera, który zachowuje się "podejrzanie" pojawi się komunikat:


Dzięki weryfikacji reCAPTCHA od Google można w tym momencie umożliwić sobie ponowny dostęp do strony internetowej. W tym celu zaznacz pole "Nie jestem robotem" i poczekaj na zakończenie weryfikacji oraz przeładowanie się strony.
Taka weryfikacja skutecznie filtruje wszelkie zautomatyzowane próby atakowania strony i Państwa usług (e-mail, FTP czy cPanel), gdyż zatrzymają się one właśnie na ekranie weryfikacji i nie będą w stanie jej przejść.
Na podstawie takiego zgłoszenia doradzimy Państwu odpowiednie rozwiązanie.
Gdy nasz system wykryje nietypowe zachowanie na stronie np.
- wielokrotne zgadywanie hasła dostępu do logowania (na stronę, konta e-mail, FTP czy cPanel)
- wyszukiwanie dziur na stronie
- próby wykonywania ataków typu .sql injection na stronie
- inne działania, które mogą być potencjalnie wykonywane przez hackerów, boty lub są niebezpieczne
... to podczas próby wejścia na stronę z komputera, który zachowuje się "podejrzanie" pojawi się komunikat:

Warto wiedzieć
Obecnie w większości przypadków weryfikacja ta odbędzie się w tle za pomocą mechanizmu Invisible reCAPTCHA i nie trzeba nawet ręcznie jej potwierdzać. Pojawić się może wtedy ekran ładowania tak jak poniżej.
Dzięki weryfikacji reCAPTCHA od Google można w tym momencie umożliwić sobie ponowny dostęp do strony internetowej. W tym celu zaznacz pole "Nie jestem robotem" i poczekaj na zakończenie weryfikacji oraz przeładowanie się strony.
Taka weryfikacja skutecznie filtruje wszelkie zautomatyzowane próby atakowania strony i Państwa usług (e-mail, FTP czy cPanel), gdyż zatrzymają się one właśnie na ekranie weryfikacji i nie będą w stanie jej przejść.
Problem się powtarza?
Gdyby taki ekran pojawiał się Państwu lub odwiedzającym stronę w sposób powtarzający się lub używają Państwo hostingu w niestandardowy sposób np. połączenia z zewnątrz poprzez API lub automaty / skrypty to prosimy o przesłanie nam zgłoszenia poprzez panel klienta z następującymi informacjami:- adres usługi, której dotyczy (wybrać z listy podczas zgłoszenia)
- adres IP podany w komunikacie (czyli ten, z którego się Państwo łączą ze stroną)
- jeżeli strona używana jest w niestandardowy sposób lub zautomatyzowany to opisać w jaki
Na podstawie takiego zgłoszenia doradzimy Państwu odpowiednie rozwiązanie.