Centrum pomocy
Dlaczego mój hosting WWW nie działa?
Hosting WWW działa poprawnie i jest aktywny od razu po realizacji zamówienia. Jednak ze względu na to, że adres hostingu w formie twoj_adres.pl jest "nowy" w Internecie może potrwać kilka chwil (czasami np. godzinę lub parę godzin) zanim będzie widoczny dla wszystkich. Wynika to z tego, że internet i poszczególne sieci oraz dostawcy internetu muszą zaktualizować sobie informacje na temat adresu hostingu www. Jest to niezależne od hostingu i z reguły przyjmuje się, że po 24-48 godzinach nowy adres powinien już być znany w całym internecie. Dla jednych szybciej dla drugich wolniej - nie ma reguły i trzeba po prostu poczekać do ok. 24h-48h.
Proces ten może się tym bardziej wydłużyć jeżeli próbowałeś wejść na adres zanim zamówienie zostało zrealizowane gdyż wtedy Twój komputer "zapamiętał", że takiej strony nie było.
Zalecamy również wyczyszczenie cache przeglądarki internetowej oraz reset swojego połączenia do internetu co może (ale nie musi) skrócić czas oczekiwania na "działanie" adresu twoj_adres.pl. Dodatkowo można spróbować w systemie Windows:
Aby wyczyścić cache DNS w systemie.
W międzyczasie dostęp do FTP oraz cPanelu można uzyskać poprzez użycie zamiast adresu strony (twoj_adres.pl) adresu IP, który podany jest w:
Proces ten może się tym bardziej wydłużyć jeżeli próbowałeś wejść na adres zanim zamówienie zostało zrealizowane gdyż wtedy Twój komputer "zapamiętał", że takiej strony nie było.
Zalecamy również wyczyszczenie cache przeglądarki internetowej oraz reset swojego połączenia do internetu co może (ale nie musi) skrócić czas oczekiwania na "działanie" adresu twoj_adres.pl. Dodatkowo można spróbować w systemie Windows:
Uruchom -> cmd -> ipconfig /flushdns
Aby wyczyścić cache DNS w systemie.
W międzyczasie dostęp do FTP oraz cPanelu można uzyskać poprzez użycie zamiast adresu strony (twoj_adres.pl) adresu IP, który podany jest w:
Panel Klienta -> Usługi -> Lista usług -> Zarządzaj (wybierz w menu akcji usługi) -> Dane hostingu -> Adres IP