Komunikaty Planowane prace techniczne i zmiany.

2018-01-04 15:00
W dniu jutrzejszym (5 stycznia 2018) w godzinach 5:00-7:00 zaplanowaliśmy wykonanie prac aktualizacyjnych na naszej stronie, panelu klienta oraz kreatorze stron www. W tym czasie wymienione zasoby nie będą dostępne. Usługi takie jak hosting www, domeny, certyfikaty ssl oraz serwery vps będą działały bez przerw i ich te prace nie dotyczą.

Ewentualne operacje w panelu klienta (takie jak np. zamówienia) prosimy wykonywać z uwzględnieniem wspomnianej przerwy technicznej.
2017-09-13 16:00
Zakończyliśmy trzy usprawnienia związane z wysyłką maili:
  • Jedno dotyczyło wysyłanych z naszej domeny @proserwer.pl powiadomień mailowych do klientów np. o wygasaniu usługi czy zmianie hasła. Teraz ich "dostarczalność" powinna być o wiele wyższa - nie powinny trafiać do spamu.
  • Drugie związane było z wyglądem maili z @proserwer.pl - zwykłe tekstowe zostały zastąpione lepiej czytelnymi htmlowymi.
  • Trzecie dotyczyło klientów korzystających z hostingu BIZ z aktywnym dedykowanym adresem ip. Obecnie wysyłka maili z takich hostingów realizowana jest w pełni poprzez wykupiony adres ip co również zwiększa ich "dostarczalność" jak i uniezależnia od tymczasowego wpadnięcia np. adresu ip (wspólnego) na spamlistę.
2017-07-26 13:40
Szanowni klienci, zgodnie z informacją w panelu klienta przypominamy iż w dniu 27 lipca od godziny 07:00 będziemy wykonywać zaplanowane wcześniej prace techniczne polegające na rutynowej wymianie jednego z dysków w macierzy maszyny s27 tak aby zachować jej pełną spójność i sprawność.

Zgodnie z naszymi standardami w PROSERWER prowadzimy stały monitoring naszych maszyn oraz dysków tak aby wykrywać możliwość awarii danego komponentu (w tym przypadku dysku) zanim ona faktycznie wystąpi.

Dzięki temu jesteśmy w stanie zminimalizować ryzyko nieplanowanej przerwy do minimum. Potwierdzają to również nasze statystyki "uptime" - przykładowo dla serwisowanej maszyny s27 w okresie ostatniego 1.5 roku wynoszą 99.99%.

Planowane prace nie powinny zająć więcej niż 15-20 minut. Za utrudnienia przepraszamy.
2017-06-19 13:30
W dniu dzisiejszym dokonaliśmy aktualizacji wersji skryptów, które można instalować za pomocą naszego instalatora stron WWW. Oto ich lista wraz z numerem wersji:
  • MyBB 1.8.12
  • Quick.Cart 6.7
  • PrestaShop 1.7.1.2
  • SMF 2.0.14
  • WordPress 4.7.5

Oczywiście jak zawsze są to polskie wersje językowe.
2017-02-06 15:30
Naszym klientom (firmy i instytucje) udostępniliśmy w ramach wyboru danych do faktury możliwość rozdzielania danych nabywcy i odbiorcy.

Aby skorzystać z tej opcji należy po złożeniu zamówienia wejść w zakładkę "moje zamówienia", następnie kliknąć "zapłać" na wybranym zamówieniu, na kolejnym ekranie kliknąć przycisk "zmień" w sekcji "Dane do faktury".

Znajduje się tam obecnie opcja dodawania nowych danych, które mają być użyte na fakturze powiązanej ze stworzonym zamówieniem. Dane do faktury zostały rozbite na dwie zakładki "Dane nabywcy" (podstawowe dane) i "Dane odbiorcy" (dodatkowe dane). W standardowych przypadkach wystarczy wypełnić dane nabywcy.

Jeżeli jednak w przypadku Państwa firmy / instytucji wymagane jest rozdzielenie danych nabywcy i odbiorcy to można to teraz u nas zrobić. W tym celu należy uzupełnić również drugą zakładkę zaznaczając opcję "Zaznacz jeżeli dane odbiorcy są inne niż nabywcy".