Zasilacz portfela SMS Znajdujesz się na stronie zasilenia portfela klienta elouus

Wybierz opcję zasilenia portfela:

( kliknij na powyższą listę )

Koniecznie przeczytaj zanim wyślesz SMS

Za pomocą tej strony zasilisz portfel klienta wskazanego powyżej. Usługa, którą opłacasz za pomocą SMS obejmuje tylko i wyłącznie zasilenie wirtualnego portfela klienta wskazaną kwotą.


Pamiętaj: Wszelkie obietnice nagród/usług składane przez klienta elouus po doładowaniu jego portfela należy dokładnie przemyśleć - firma PROSERWER nie odpowiada za takowe obietnice i nie zwraca z tego tytułu środków użytych w zasileniu ani nie uczestniczy w ewentualnych sporach. Wykonując doładowanie portfela tego klienta robisz to na własną odpowiedzialność - firma PROSERWER odpowiada tylko i wyłącznie za poprawne doładowanie portfela odpowiednią kwotą. Jeżeli nie znasz tego klienta lub nie masz do niego zaufania - nie wykonuj zasilenia.




Pomoc

1. SMS z kodem nie dochodzi. Co robić?

Jeżeli czekasz na kod to pamiętaj, że mogą być opóźnienia w sieci komórkowej. Dopiero gdy SMS nie przyjdzie po 30-60 minutach zgłoś to poprzez ten formularz.

2. Czemu przy próbie doładowania portfela mowi, że kod jest niepoprawny?

Na 100% źle wpisujesz kod - np. podajesz złą literę, jej wielkość lub np. wyświetlacz komórki prezentuje podobnie pewne cyfry lub litery (litera o podobna do cyfry 0 itp.).

3. Co jeżeli próbowałem różnych kombinacji liter/cyfr i kod nie działa?

Wyślij nam numer telefonu, date wysłania sms i kod, który wpisujesz na info@proserwer.pl

4. Wysłałem sms pod zły numer lub o złej treści - co teraz?

Takiej operacji nie da się cofnąć, operator mimo to pobiera opłatę a do nas ona nie dociera. Musisz ponownie wysłać sms - tym razem poprawnie.

5. Jak mogę wskazać / udowodnić użytkownikowi moje zasilenie, które mu zrobiłem?

Wystarczy, że podasz mu pierwsze 4 znaki kodu SMS, którego użyłeś i datę zasilenia (dzień i godzina). Użytkownik może sprawdzić w swoim panelu historię zasileń i pierwsze 4 znaki kodu. Jest również drugi sposób - gdy wykonujesz zasilenie to na stronie potwierdzenia pojawia się specjalny kod, który można wpisać na stronie klienta aby automatycznie potwierdzić swoje zasilenie (o ile użytkownik udostępnia taką funkcję).

6. Co zrobić gdy zapomniałem ten specjalny kod?

Możesz go sam odtworzyć w.g. wzoru data_zasilenia+pierwsze_cztery_znaki_kodu_sms czyli np. jeżeli data zasilenia to 1 czerwiec 2012 a kod sms jaki otrzymałeś na komórkę to ABCD1234 to specjalny kod potwierdzenia to: 20120601ABCD